Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 21.10.2015
Kategoria: non-commercial ambient media
5
0
1301



Dzieci leżą na ulicy

W tym ambient media dzieci leżały na koreańskich ulicach. Przechodnie mogli pomóc im wstać.
UNICEF w Południowej Korei zorganizował fundrasingową kampanię Roly Poly. Jednym z działań był ambient media, w którym agencja Deahong Communications Inc w dosłowny sposób pokazała jak w prosty sposób mozna zmienić sytuację życiową dziecka leżącego na ulicy.
Na koreańskich ulicach umieszczono figurki dzieci w niemal rzeczywistych wymiarach. Figury miały otwór, do których można było wrzucić monety. Każdy datek powodował ruch "dziecka". Ciężar monet powodował podnoszenie się figury. W ambiencie wzięło udział blisko 10 tysięcy darczyńców.


Agencja: Deahong Communications Inc     Marka: UNICEF
Źródło: https://adsoftheworld.com     Kraj: Korea Południowa    
Autor:
5
0
1301

Średnia ocena:5
Suma ocen: 5


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.