Tańcząca sygnalizacja świetlna
Niewielu lubi czekać na zmienienie się światła na drodze. Niektórzy igrają ze śmiercią i ośmielają się zaryzykować i po prostu przejść wcześniej przez ulicę. Smart wymyślił sprytny i zabawny sposób na „chodnikowych” przestępców, dzięki ambient media.
Mówi się, że w komunikacji czerwony oznacza przeszkody, zielony dostępność. Nawiasem mówiąc, światła, które wyświetlają się kilka sekund, zezwalając nam przejście przez drogę, działają na naszą psychikę? kojąco. Odwrotnie jest z czerwonym światłem, które denerwuje pieszego, czekającego na zielone światło. Aby odwrócić negatywne aspekty i zachęcić do bezpiecznego przejścia przez pasy Portugalczyków, niedawno The Smart Company stworzyli The Dancing Traffic Light ? kampanię partyzancką.
Firma umieściła ?salę taneczną? na placu w Lizbonie. Tam zachęcała przechodniów do tańczenia. Następnie ich ruchy zostały wyświetlane w czasie rzeczywistym w kilku przejściach dla pieszych.
Według badań organizatorów akcji, niestandardowy ?czerwony człowiek? spowodował to, że 81 proc. ludzi, zatrzymujący się na czerwonym świetle nie przebiegli w ?wolnym momencie? na pasach jak to zwykle tam bywa.
Inicjatywa była częścią kampanii #WhatAreYou. Miała ona na calu promować bezpieczeństwo na ulicach. Uwagę przechodniów zajęła na krótki okres czasu, ale czy piesi nie znudzą się tańczącym światłem?
Agencja:
BBDO Marka:
Smart
Źródło:
http://adsoftheworld.com/ Kraj:
Portugalia
Autor:
Ambientising.pl
2
0
1040
Średnia ocena:5
Suma ocen: 2
Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane