Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 28.08.2015
Kategoria: food ambient media
8
0
1120



Burger King oświadcza się McDonald's

Jak mawiają – kto się czubi, ten się lubi. Tym razem nie chodzi już tylko o lubienie. Burger King poprosił McDonald’s o rękę, ale czy jedna z największych sieci fast food odpowiedziała „tak”?
Z okazji Międzynarodowego Dnia Pokoju ONZ wypadającego 21. września, Burger King zdecydował się zakończyć walkę z gigantem fast food, McDonald?s i poprosić go o rękę. Plan głównego rywala McDonald's zakładał, że dwa dystrybutorzy fast food z tej okazji stworza kanapkę o nazwie McWhopper. McWhopper miałby byc połączeniem dwóch najsłynniejszych burgerów koncernów: Bic Maca (McDonald's) i Whoppera (Burger King). O swoim pomyśle Burger King napisał w liście otwartym zamieszczonym w wydaniach "New York Times" i "Chicago Tribune" z 26 sierpnia.
Oprócz tego powstała strona wyjaśniająca cały plan wspólnego działania, plany na przyszłość oraz koncepcja nowej kanapki. W Międzynarodowy Dzień pokoju miałaby powstać specjalna budka, w której można byłoby kupić McWhoppera. Kanapak miałaby być sprzedawana w Atlancie, mieście znajdującym się w połowie drogi między siedzibą McDonald's w Chicago i centralą Burger Kinga w Miami.

W zamyśle szfostwa marki Burger King, dochód z tej jednorazowej akcji zostałby przekazany organizacji Peace One Day, wspierającej szkoły w 131 krajach świata.

Jednak McDonald’s nie docenił wysiłków konkurencji i nie przyjął oświadczyn, co poskutkowało falą negatywnych komentarzy ze strony internautów. Steve Easterbrook zareagował na inicjatywę niejednoznacznie i z dystansem. Szef koncernu zasugerował, że marki stać na coś większego. W jego wpisie na Facebooku i Twitterze pojawiła się także wzmianka o tym, aby na przyszłośc takie pomysły Burger King kierował prosto do niego, a nie przez media.

Szkoda, bo z pewnością byłaby to jedna z najciekawszych akcji tego roku.



Agencja: Y&R New York     Marka: Burger King
Źródło: http://mcwhopper.com/     Kraj: USA    
Autor:
8
0
1120

Średnia ocena:5
Suma ocen: 8


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.