Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 28.08.2015
Kategoria: company ambient media
9
0
1048



Hipsterwencja

Producenci maszynek do golenia zapewne nie są zbyt zadowoleni z hipsterskiej mody na długą brodę. Długi zarost stał się niebezpieczny... - tak przynajmniej uważa producent maszynek do golenia i rusza z ambient marketingiem.
Agencja McCann zainscenizowała The Hipstervention dla przyjaciół brodaczy. Umiłowanie do bycie hipsterem za wszelką cenę jest uciążliwe dla jego rodziny i przyjaciół.
Nakręcono zabawny film społeczny, w którym mama posiadacza brody, daje instrukcje jak przeprowadzić hiperwencję. Dzięki niej głównemu bohaterowi udaje się wrócić do normalności.

McCann stawia na komfort przyjaciół hipsterów i daje możliwość pobrania zestawu instrukcji do wydrukowania ze strony kampanii. Wszystko po to, aby wprowadzić nowy trend: dokładne golenie. Kampania obejmuje mailing, plakaty uliczne jak i outdoor.



Agencja: McCann Melbourne     Marka: BIC
Źródło: http://thehipstervention.com/     Kraj: Australia    
Autor:
9
0
1048

Średnia ocena:5
Suma ocen: 9


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.