Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 25.08.2015
Kategoria: shopping ambient media
5
0
948



Makijaż w Naturze

Kosmetyczka i fryzjer to jedne z "konieczności" każdej kobiety, które nie należą do najtańszych. Dlatego powstał ambient marketing Drogerii Natura.
? Od kiedy prawie rok temu, należąca do Grupy Pelion spółka CEPD nabyła firmę Polbita, właściciela Drogerii Natura, zintensyfikowane zostały plany rozwoju sieci oraz umocnienia marki Natura w pozycji vice lidera rynku drogeryjnego w Polsce ? mówi Wojciech Janiak, prezes spółki. ? Nowe sklepy powstają zarówno w centrach handlowych, jak i wolnostojących lokalach. Obecnie jest ich 265, natomiast do końca roku planowane jest otwarcie 10. nowych punktów, m.in. w Łodzi i Warszawie. Spółka prowadzi negocjacje w zakresie wynajmu powierzchni dla lokalizacji sklepów własnych, a także rozwija pakiet wsparcia marketingowego skierowany do inwestorów zainteresowanych opcją współpracy w systemie agencyjnym. ? Już od 18 lat Drogerie Natura z powodzeniem odpowiadają na rosnące potrzeby konsumentów, co potwierdza kilkukrotne przyznanie nagrody w postaci Godła Jakości Obsługi Klienta oraz zdobycie przez sieć Certyfikatu Superbrands w latach 2014 oraz 2015 ? dodaje Karolina Wyczółkowska dyrektor ds. marketingu marki Drogerie Natura. W ślad za zmianami wizualnymi, wprowadzone zostaną dodatkowe atrakcje i udogodnienia m.in. Make Up Studio, w którym będą oferowane bezpłatne makijaże i konsultacje dla klientów. W tym celu przeprowadzane są dodatkowe szkolenia personelu, aby rozszerzyć jego kompetencje również w dziedzinie wizażu. Autorem koncepcji rebrandingu jest agencja Valkea Media, z którą Drogerie Natura współpracują również przy prowadzeniu działań public relations oraz social media.

Sieć salonów Drogerie Natura wprowadza nową identyfikację wizualną w obiektach oraz materiałach POS. Nowy wystrój wnętrz ma odzwierciedlać zmiany i rozwój Natury w ostatnim roku.

Odmieniona zostanie m.in. podstawowa paleta barw, którymi oznakowane będą głównie działy sprzedaży. W połączeniu z informacją tekstową będzie miała ona za zadanie ułatwić klientom korzystanie z ofert specjalnych. Kolory te umieszczone zostaną m.in. na bocznych ścianach regałów. Dodatkowo plakaty produktowe oraz edukacyjne, plakaty na witrynie, tabliczki edukacyjne i ramki do promocyjnych koszy zyskają nowy layout. Zmieni się również organizacja przestrzeni oraz aranżacja ścian za kasami.

Zmiany w salonach Drogerii Natury mają podkreślić nowoczesny i przyjazny dla klientów charakter wnętrz. Nowe kolory i banery z informacjami mają ułatwić poruszanie się po sklepie i szybkie dotarcie do poszukiwanych produktów.



Agencja: Valkea Media     Marka: Drogerie Natura
Źródło: Informacja prasowa     Kraj: Polska    
Autor:
5
0
948

Średnia ocena:5
Suma ocen: 5


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.