Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 12.08.2015
Kategoria: non-commercial ambient media
6
0
1601



Zabójcze solarium

Miłośnicy sztucznej opalenizny dostali ofertę darmowej sesji w rzekomo nowym otwartym salonie. Kto by się nie skusił? Jednak za maską super-oferty czyhał ambient marketing.
Zamiast trafić do kabiny opalającej nowo otwartego ekskluzywnego salonu na Manhattanie, zaprowadzono ich do sali pełnej żałobników opłakujących ich domniemaną śmierć. Nie można nie stwierdzić, że to koncepcja mrożąca krew w żyłach. Na tak odważny i szokujący sposób kampanii postawiło Mollie's Fund - organizacja, której misją jest zwiększenie świadomości na temat profilaktyki czerniaka. To przedsięwzięcie stworzyła we współpracy z agencją Area 23.
Z badań wynika, że sesja jednego sztucznego opalania zwiększa ryzyko wystąpienia czerniaka aż o 20%. Szacuje się, że 10 tysięcy Amerykanów umiera rocznie z powodu nowotworu skóry. Uczestnicy ambientu z początku nic nie podejrzewali. Akcja wyglądała standardowo: amatorzy opalania dostali ręczniki i okulary ochronne. Zrobiono im zdjęcia przed i po sesji, które miały udokumentować rzekomy efekt opalania. Później uczestnicy akcji zostali przeprowadzeni do kolejnego pomieszczenia. Tam zamiast kabiny stały kościelne ławki, a w nich aktorzy odgrywający role żałobników. Na środku Sali zamiast trumny, stało wcześniej upragnione łóżko do opalania z tabliczką ? nekrologiem ze zdjęciem amatora solarium, zrobionym przed wejściem do Sali.

Ambient został przeprowadzony przez agencję Area 23, specjalizującą się w reklamie dla firm i instytucji z sektora zdrowia. Bayer, Roche, Pfizer – to m.in. klienci agencji.

W akcji Area 23 wzięło udział kilkanaście osób, ale kampania zyskała duży rozgłos. Czy samo oglądanie na kanale YouTube przyniesie podobny efekt jak u osób biorących bezpośredni udział w ambiencie?



Agencja: Area 23     Marka: Mollie's Fund
Źródło: http://molliesfund.org/     Kraj: USA    
Autor:
6
0
1601

Średnia ocena:5
Suma ocen: 6


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.