Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 11.08.2015
Kategoria: street ambient media
6
0
983



Fontanny krwi

Jak zareklamować "krwisty" serial? Twórcy niemal przenieśli go do prawdziwego życia za pomocą ambient marketing.
Dexter to serial o podwójnym życiu tytułowego bohatera. Za dnia Dexter jest sumiennym pracownikiem, analitykiem ds. krwi w departamencie policji. Natomiast nocą staje się seryjnym mordercą. Serial powstał na podstawie książki Jeffa Lindsaya ?Demony dobrego Dextera? i był nakręcony w latach 2006 ? 2013.

Promocje kolejnych serii odcinków o analityku krwi zwykle towarzyszą prawdziwe spektakle. Najpierw w sklepach mięsnych między jedzeniem pozostawiano krwawe ręce. Innym razem np. w Nowym Jorku postawiono fontanny krwi. Jest lepszy sposób zareklamowania krwistego serialu niż przeniesienia krwi do prawdziwego życia?



Agencja: Pop2Life     Marka: Showtime Networks
Źródło: http://www.hollywoodreporter.com/news     Kraj: USA    
Autor:
6
0
983

Średnia ocena:5
Suma ocen: 6


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA

Tagi: Dexter, serial, krew,


Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.