Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 10.08.2015
Kategoria: street ambient media
7
0
708



Uliczna depilacja

Była już plażowa depilacja Parissa Wax Strips na plaży. Po podobną strategię sięgnęła konkurencja tego brandu, ale z bardziej doraźnymi środkami.
Model Parissa Wax Strips przechadzał się po znanej plaży Kits Beach w Vancouver z wyraźnie wygolonym z włosów napisem promującym specyfik do depilacji i rozdawał próbki produktu. W Toronto otwarto kolejny salon depilacji. W związku z tym niedawno mieszkańcy kanadyjskiego miasta mogli spotkać dość nietypowego przechodnia.

Uruchamiając swój salon kosmetczny, Fuxx Wax Bar wymyślił oryginalny chwyt marketingowy. Po ulicach kanadyjskiego miasta chodził mężczyzna „ubrany” w paski wosku. Przechodnie mogli paski zdzierać, ponieważ były to kupony upoważniające do zniżki na sesję woskowania. Co prawda jest do bolesne działanie marketingowe, ale z pewnością zwracające uwagę na markę.

 



Agencja: Lowe Roche     Marka: Fuzz Wax Bar
Źródło: youtube.com     Kraj: Kanada    
Autor:
7
0
708

Średnia ocena:5
Suma ocen: 7


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.