Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 03.08.2015
Kategoria: food ambient media
9
0
1408



Deszcz Big Milków w Radomiu

Lato jest gorącym czasem ambientowych akcji. Niedawno odbył się finał akcji Big Milk, w której polał się lodowy deszcz.
Kampania Big Milk pod hasłem "Głowa do góry" miała swoje dwa etapy: konkurs miast i event.
W pierwszej części akcji mieszkańcy mogli zagłosować na miasto, w którym miała odbyć się impreza. Głosowanie odbywało się na Instagramie. Oddanym głosem było wrzucone zdjęcie z hasztagiem #głowadogóry i nazwa miasta. Najbardziej aktywnym miastem okazał się Radom i to tam zorganizowano imprezę Big Milka.
W tym etapie konsumentów zaangażowano w działania social media. Znani Youtuberzy - twórcy kanału Abstrachuje, zachęcali do udziału w akcji na pre-rollach. Natomiast na fan page'u Big Milka zazwyczaj milczące ikony miast: Syrenka Warszawska, Kopernik i Neptun przemówiły, namawiając do wrzucenia swojego zdjęcia na Instagram i głosowania na dane miasto.
Zwycięzców pierwszego etapu, Radomian, w drugim etapie kampanii czekały niespodzianki: m.in. czekał ich deszcz Big MIlków z nieba, który polał się z drona przy użyciu specjalnie zaprojektowanych spadochronów. Strona internetowa akcji dla urządzeń mobilnych lokalizowała, gdzie lody mają być zrzucone.

Kampania w założeniu miała wpisac się w filozofię Big Milk: Joy is simple. Jak widać, akcja Big Milk #głowadogóry zastosowała nowoczesną technologię w nieco starszej formie reklamy –evencie. Dzięki mobilnej stronie www pilot mógł zauważyć ludzi, czekających na lody, a uczestnicy akcji mogli śledzić miejsce zrzutu lodów. Dzięki tym innowacjom twórcy kampanii rozdali 5 000 lodów i łącząc świat online i ofline zaangażowali w zabawę blisko 4 000 osób.



Agencja: 180heartbeats+JUNG v. MATT     Marka: Algida
Źródło: http://glowadogory.bigmilk.pl/ nowymarketing.pl     Kraj: Polska    
Autor:
9
0
1408

Średnia ocena:5
Suma ocen: 9


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.