Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 27.07.2015
Kategoria: underwear ambient media
6
0
859



Instagramowe zdjęcia na tkaninie

Większość firm poszukuje jak najnowszych rozwiązań, dbając o nowoczesny wizerunek swojej marki. Nowojorskie Studio Breakfast stworzyło ekran odzieżowej marki Forever 21, który wyświetla zdjęcia umieszczone na Instagramie z pomocą ponad… 6 000 szpul nici.
Ekran składa się z ponad 200 tysięcy elementów ruchomych, a jego budowa trwała blisko 18 miesięcy. Projekt powstał w celu promowania kampanii kolekcji marki ?z powrotem do szkoły?. Ma zachęcać uczniów do fotografowania siebie z przyjaciółmi za pomocą hashtagów. Ekran składa się z 200 tysięcy niestandardowych elementów. Urządzenie jest podłączone do serwera, który "zbiera" zdjęcia opublikowane na Instagramie pod konkretnym hashtagiem i optymalizuje je na ekranie. Obrazy te, są zmniejszane do 80x80 pikseli, a urządzenie dopasowuje paletę 36 kolorów nici do temperatury kolorów fotografii.
"Proces manipulowania kolorem wykorzystuje algorytm, który mierzy odległość między dwoma kolorami w zakresie percepcji ludzkiego oka," - mówi Zolty. "Gdy znamy kolor każdego piksela, możemy obliczyć dokładną ilość kroków jakie silnik musi przebyć, aby uzyskać właściwy kolor. Później obraz jest łamany na kawałki 32x4 dół, maszyna wysyła wszystkie informacje do wszystkich 200 modułów, które składają się z ekranu. To skomplikowany, ale efektowny proces - dodaje.
Breakfast pracowało już przy podobnych projektach. W 2011 roku rozpoczęło kampanii Instaprint, w której drukowano zdjęcia z aplikacji Instagrami w stylu Polaroid. Rok później zainstalowano ogromny ekran promujący nowy kryminalne show Perceprion. Jak sama dyrektor kreatywna marki mówi, ten projekt jest najtrudniejszym, który powstał do tej pory. Forever 21 chciało poeksperymentować i stworzyć coś zupełnie innego od tego, co robił wcześnie, stąd nawiązanie współpracy z nowojorską firmą.

"Największym wyzwaniem akcji bło to, że tkanina na szpuli drewna nie zachowuje się tak samo napięcie, jeśli w pomieszczeniu panuje temperatura się 10º, a więc musieliśmy zmienić projekt jak poszliśmy utrzymać tkaninę przed poślizgiem. Jest to funkcja, która musi być stale monitorowane przez system i inżynierów w celu zapewnienia optymalnego wszystko jest utrzymywane.



Agencja: Breakfast     Marka: Forever 21
Źródło: engadget.com     Kraj: Wielka Brytania    
Autor:
6
0
859

Średnia ocena:5
Suma ocen: 6


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.