Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 23.07.2015
Kategoria: food ambient media
6
0
735



Chwile spędzone z LG

Zaangażowanie konsumentów w tworzenie? Brzmi surrealistycznie, ale udało się to marce LG.
LG zachęcało konsumentów do przesyłania zdjęć lub filmów, które miały przedstawiać chwile spędzone z bliską osobą. Akcja tworzenia filmu przez samych konsumentów spotkała się z dużym zaangażowaniem.

Materiały, które zostały przesłane przez uczestników akcji zostały wykorzystane w kampanii promującej nowy telefon marki. W taki oto sposób LG połączyło kampanię wizerunkową, promocyjną, ale i interaktywną – wszystko to w ramach jednej akcji ambientowej.  



Agencja: SuperHeroes     Marka: LG
Źródło: youtube.com     Kraj: Holandia    
Autor:
6
0
735

Średnia ocena:5
Suma ocen: 6


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.