Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 17.07.2015
Kategoria: food ambient media
6
0
710



Bosse's milk

Zapewne nie jeden z Was marzył o tym, by stać się twarzą reklamy. Niewiele osób wie, że może tak się stać, dzięki jednemu wpisowi w mediach społecznościowych.

Blisko rok temu, Bosse Elfgren na profilu Facebook marki Lidl, zadał kierownictwu pytanie: dlaczego on - szwedzki konsument powinien pić niemieckie mleko? Niedawno dostał na nie odpowiedź, ale nie w świecie wirtualnym, a na kartonowym opakowaniu. Odpowiedź była prosta: bo Ty jeswteś twarzą kampanii promocyjnej naszego mleka. Wizerunek Szweda był umieszczony na mleku marki Lidl dystrybuowanego na terenie całego kraju.

Wizerunek szwedzkiego użytkownika pojawił się nie tylko na opakowaniach mleka, ale także na billboardach, bannerach na niebie, ale i w prasie. Ponadto odnotowano, że zakup mleka produkowanego przez niemiecki sklep wzrósł.



Agencja: INGO     Marka: Lidl
Źródło: http://www.thestable.com.au     Kraj: Niemcy    
Autor:
6
0
710

Średnia ocena:5
Suma ocen: 6


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.