Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 20.06.2015
Kategoria: street ambient media
2
0
1264



Usiądź z IKEA

Ikea jest znana z praktycznych i komfortowych produktów do wyposażenia domów i mieszkań. Marka postanowiła przenieść wygodę swoich produktów do przestrzeni miejskiej w regionie łódzkim i tym samym dać mieszkańcom możliwość spędzenia wolnego czasu na wielkich sofach.

Ambient IKEA Łodź został zrealizowany w Tomaszowie Mazowieckim, Bełchatowie i Piotrowie Trybunalskim. Został przeprowadzony z myślą o mieszkańcach miast, współpracujących z Urzędami Miast. Każda w tych miejscowości dostała dedykowana kanapę Klippan w skali 5:1 o wadze 600 kg, wzorem nawiązującej do logotypu herbu miasta.

Chcemy, aby kanapy w barwach Tomaszowa Mazowieckiego, Bełchatowa i Piotrkowa Trybunalskiego stały się miejscem spotkań i relaksu przez cały okres wakacji, a nawet dłużej – powiedziała Dagmara Kapitułka-Wojdak, Marketing Manager IKEA Łódź na łamach portalu nowymarketing.pl.

W Tomaszowie Mazowieckim, na Skwerze Niepodległości można było usiąść na czerwonej kanapie w żółte kropki. Natomiast kanapa na Placu Narutowicza dla mieszkańców Bełchatowa nosiła barwy nowej identyfikacji wizualnej miasta: biel  i pomarańcz. Piotrkowie Trybunalskiemu został dedykowany mebel zaprojektowany na podstawie logotypu miasta, czyli w kolorach biało-niebieskiej szachownicy z czerwonym kwadratem. Wielka sofa stanęła w parku Jana Pawła II pod „Żagłowkami”. Obok sof nie zabrakło drogowskazów, skąd wzięły się sofy: „Dobrze, że IKEA jest tak blisko”.

W poprzednim roku miała miejsce podobna akcja, która przełożyła się na wzrost wizyt konsumentów w sklepach IKEA. Wzrosła także wartość koszyka zakupowego klienta w porównaniu z poprzednim letnim sezonem. Było to zielone światło dla marki, aby akcję kontynuować w kolejnym roku.



Agencja: MOSQI.TO     Marka: IKEA
Źródło: nowymarketing.pl     Kraj: Polska    
Autor:
2
0
1264

Średnia ocena:5
Suma ocen: 2


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.