Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 18.05.2015
Kategoria: charity ambient media
5
0
1076



Looking For You - Interaktywny pies

Ulotki są zbyt nudne, by mogły wzbudzić wystarczająca uwagę wśród przechodniów. Jak je udoskonalić? Proste: technologią.

Nic nie wzmacnia bardziej kampanii niż media informacyjne, piszące o niestandardowych realizacjach danej agencji i firmy. Przed centrum handlowych w Westfield Stratford wolontariusze rozdawali ulotki ze specjalnym wbudowanym czipem RIFID. Każda osoba, która wzięła ulotkę i przeszła obok konkretnych interaktywnych nośników outdoorowych, aktywowała reklamę dotyczącą schroniska dla zwierząt. Wówczas na ekranie pojawiał się pies, poruszający się i reagujący jedynie na osoby, posiadające ulotkę.

Efektem kampanii agencji Oglivy One jest adopcja bohatera psa z interaktywnego billboardu. Oprócz Barleya, swój dom znalazło jeszcze kilka zwierząt. 



Agencja: OgilvyOne     Marka: Battersea Dogs & Cats Home
Źródło: youtube.com     Kraj: Wielka Brytania    
Autor:
5
0
1076

Średnia ocena:5
Suma ocen: 5


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.