Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 12.05.2015
Kategoria: company ambient media
5
0
1450



Krwawiący billboard

Krew i droga szybkiego ruchu – przepis Agencji Colenso BBDO na ambient ku przestrodze niebezpieczeństwu na ulicach.

 Kilka lat temu na ulicach Nowej Zelandii pojawił się Auckland. Miał osrzegać kierowców, jadących ruchliwą drogą i przechodniów o niebezpieczeństwach. Jakie powstają na skutek zmieniających się warunków atmosferycznych. Niedawno Pierwszy Bank Narodowy zaprezentował krwawiący bilboard jako sponsor zespołu Nebraska Cornhuskers i fan footballu pod hasłem „Bleeding Husker Red”.

Reklama pojawiła się w dniu rozpoczęcia sezonu sportowego. Pod koniec dnia pojawiało się krwawe hasło, intrygujące oglądających.



Agencja: Colenso BBDO     Marka: Pierwszy Bank Narodowy
Źródło: youtube.com     Kraj: Nowa Zelandia    
Autor:
5
0
1450

Średnia ocena:5
Suma ocen: 5


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.