Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 03.05.2015
Kategoria: non-commercial ambient media
4
0
852



Nie kremuj się, ratuj tygrysy

Czego byś nie zrobiła dla urody? Krem ze śluzu ślimaka, odchodów słownika czy z ludzkiej pępowiny to jedne z nowych specyfików dostępnych na polskim rynku. Teraz do akcji wkracza nowy kosmetyk. Co zaskakującego w nim i w tym ambciencie?

14 października media związane ukierunkowane na tematykę kobiecą i związaną z urodą, otrzymały od przedstawiciela marki kosmetycznej 3200 notatkę prasową. Tekst dotyczył wprowadzenia na rynek zupełnie nowego produktu – kremu z tłuszczem tygrysa. Później ujawniono, że była to tylko prowokacja. Jednak to temat nie wymyślony na rzecz reklamy. W ciągu ostatnich 100 lat populacja tygrysów zmniejszyła się o 95%. Są też rejony, w których te wielkie koty wyginęły całkowicie.

Musimy chronić tygrysy, ponieważ są narażone na wyginięcie. Wprawdzie nasz krem był fikcyjny, jednak na świecie można nielegalnie kupić produkty pochodzące z kości tygrysów. Nawet będąc w Polsce, mamy wpływ na los tygrysów. Chcemy uświadomić ludziom tę globalną zależność – mówi rzecznik prasowy WWF Polska, Paweł Średziński.

Promocję fikcyjnego produktu wsparła strona internetowa i profil na Facebooku. Tam internauci dawali upust swojemu oburzeniu. Z jednej strony pojawiały się komentarze z pogróżkami anonimowych osób, z drugiej pojawiły się osoby, które… poprosiły o próbki kremu.

Twarzą kremu wyprodukowanego przez „WWF” została fikcyjna malezyjska aktorka i modelka Pemburu Haram, oznaczające po malezyjsku „kłusownik”.

Kosmetyczną nowość skrytykował serwis NaTemat.pl. Jak później się okazało, redakcja serwisu od początku była wtajemniczona w prowokacyjne przedsięwzięcie i wspierała akcję. 



Agencja: First Aid Communication     Marka: WWF Polska
Źródło: ratujtygrysy.pl     Kraj: Polska    
Autor:
4
0
852

Średnia ocena:5
Suma ocen: 4


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.