Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 30.04.2015
Kategoria: non-commercial ambient media
3
0
725



Zwlekać to znaczy zabić

Nie są zarejestrowani, nie zbierają pieniędzy ani nie angażują się w politykę choć w ubiegłym roku znaleźli blisko 250 zaginionych osób. Ich nowy ambient jest ciekawy, ale też... przerażający.

W 2012 roku wolonariuszom Liza Alert udało się znaleźć blisko 256 osób – nie tylko dzieci. Czasami udaje im się nawiązać współprace z policją czy innymi instytucjami, ale w większości przypadków sa pozostawieni sami sobie.

Nazwa grupy wolontariuszy pochodzi od zaginionej  w 2010 roku Lizy Fomkiny. Wówczas akcja ratownicza przyniosła informację o śmierci czteroletniej dziewczynki oraz jej ciotki. Kobieta i dziewczyna zaginęły podczas spaceru w lesie. Poszukiwania zjednoczyły ogromną ilośc internautów, oferujących swoją pomoc.

Ostatnia kampania aktywistów miała miejsce w rosyjskiej stolicy. We wnętrzu czterometrowej klepsydry znajdowała się naturalnej wielkości figura dziecka. Postać była stopniowo zasypywana ziemią. Instalacja miała uświadomić mieszkańcom Mokswy, jak w przypadku zaginięcia czas działa na niekorzyść. Rosjanie zgłaszają zaginięcie średnio po trzech dniach. Jak twierdzą organizatorzy akcji, w ciągu tego czasu szansa na znalezienie żywej osoby zmniejsza się o nawet 50 procent.

Kampania „To Delay Means to Kill” [red. Zwlekać to znaczy zabić] wykorzystywała kilka środków medialnych. Oprócz rzeźby dziecka, zamkniętej w szklanej klepsydrze w centrum Mokswy, powstał także film promujący akcję i efekt, jaki osiągnęła. Wolontariusze wraz z właścicielem najpopularniejszej wyszukiwarki w Rosji, firmą Yandex, stworzyli serwis, gdzie przy uzyciu interaktywnych map ukazywane są miejsca prowadzonych poszukiwań i informacje o zaginionych osobach. Klepsydra z uwięzionym dzieckiem stała się symbolem kampanii, umieszczanym na ogłoszeniach informujących o zaginięciu.

 

 



Agencja: Twiga     Marka: Liza Alet Adverts
Źródło: http://lizaalert.org     Kraj: Rosja    
Autor:
3
0
725

Średnia ocena:5
Suma ocen: 3


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.