Pamiętacie ambient promujący filmowa adaptację powieści „Carrie” Stephena Kinga? Po ulicach USA jeździł wózek, z którego wynurzało się dziecko o diabolicznym płaczu. Jeśli to wydawało Wam się straszne, powstał ambient, który może zabrać „trofeum” tej akcji, a to za sprawką niemieckiej kampanii społecznej o nazwie Radio Ghosts, czyli duchy z radia. W przeciwieństwie do ambientu promującego film w USA, ta akcja niesie za sobą motto nie na żarty.
Nie od dziś wiadomo, że samochód to najpowszechniejszy, ale także środek transportu, który powoduje najwięcej ofiar śmiertelnych. Aby nieco poszerzyć wyobraźnie tym, którzy zazwyczaj za kierownicą jej nie mają i wciskają gaz coraz to mocniej, w miejscach śmiertelnych wypadków ustawiono nadajniki emitujące przejeżdżającym w pobliżu kierowcom historie zmarłych tam osób. Najbardziej przerażające było w nich to, że było opowiadane narracją… pierwszoosobową. Co jak co, ale jest to ambient niosący doraźną przestrogę. Akcja agencji Serviceplan Munich spodobała się także jury konkursu Cannie Lions. Kampania zdobyła Srebrnego Lwa w tamtejszych konkursie w konkursie Media Lions.
Agencja: Serviceplan Munich Marka: Johanniter-Unfall-Hilfe
Źródło: youtube.com Kraj: Niemcy
Autor: Ambientising.pl


Podobne ambient media
Wszystkie podobne »
Popularne tagi
Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii