Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 28.04.2015
Kategoria: non-commercial ambient media
5
0
663



A Tobie zależy?

Zaciągają się do wojska i poświęcają życie za innych. Temat „na czasie”. Pytanie, na które trudno znaleźć odpowiedź. Tak też zamiast bawić się w słowa, w tym ambiencie postawiono na znalezienie faktu.

W erze technologii świat staje się coraz bardziej obojętny. Jednym natura nie pozwala odmówić pomocy, inni z obojętnością przejdą obok cudzego nieszczęścia. Ludzie pytani na ulicy o swój poziom patriotyzmu i czy będą bronić kraju w obliczu wojny, uciekają. Szwedzkie siły zbrojne z pomocą Agencji DDB postanowiły siłą uzyskać odpowiedź.

Celem ambientu było realne spojrzenie na problem. W ramach akcji w centrum Sztokholmu umieszczono wielki ambient w postaci pokoju, w którym znajdowały się kamery, rejestrujące wszystko, co dzieje się w środku. W centrum pokoju znajdowało się krzesło, na którym bohaterowie przedsięwzięcia mogli usiąść. Jedyną rzeczą, prowadzącą do wyjścia były drzwi, otwierające się z zewnątrz. Osoba, która wchodziła do środka musiała być świadoma tego, że bez pomocy osób trzecich nie opuści pomieszczenia.

Obraz ukazywany był na ekranach pobliskich budynków oraz na stronie internetowej poświęconej kampanii, gdzie na bieżąco można było monitorować wnętrze pokoju.

Jakie efekty? Pomimo rozwieszonych wokół ulotek, informacji o akcji, nikt nie zwracał uwagi na obraz emitowany z pomieszczenia. Pierwsza osoba została wypuszczona dopiero p okilku godzinach, kiedy to w końcu osoby trzecie zwróciły uwagę na uwięzionego człowieka.

Kampania „Who Cares?” trwała 4 dni. Stronę odwiedziło blisko 100 tysięcy osób. Głównym jej celem było zwrócenie uwagi na symbiozę społeczeństwa - są wśród nas osoby, które sa w stanie bezinteresownie pomóc innym, ale tez ignoranci. 



Agencja: Agencja DDB Stockholm     Marka: Szwedzkie siły zbrojne
Źródło: youtube.com     Kraj: Szwecja    
Autor:
5
0
663

Średnia ocena:5
Suma ocen: 5


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media

Muzyka twojego serca

03.10.2013
0
928
0
0

Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.