Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 22.04.2015
Kategoria: food ambient media
3
0
790



Grające pośladki na krakowskim przedmieściu

W kampaniach McDonald były już wielkie super śniadania McMuffin na ławkach Nowej Zelandii, śpiewanie i całowanie przy kasie czy płatność w postaci odrobiny miłości. Tym razem marka zaskakuje jeszcze bardziej i stworzyła międzynarodową kampanię. W Polsce był to ambient z… grającymi pośladkami.

Któż nie kojarzy „para-pa-pa” z reklam McDonald? Marka w kolejnym ambiencie postanowiła wykorzystać znaną niemal wszystkim melodię i stworzyć muzyczny przystanek. Ławka jak ławka – służy do siedzenia, dlatego aby zagrać słynną melodię należy usiąść.

24 marca na Skwerze Hoovera przy Krakowskim Przedmieściu w Warszawie w miejscu standardowego przystanku stanęły barwne, interaktywne organy. Wystarczyło usiąść w odpowiedniej sekwencji, aby wielki instrument muzyczny wygrał znany element sloganu marki McDonald, melodyjkę para-pa-pa-pa. Kolorowy przystanek budził duże zainteresowanie. Ławeczka intrygowała, zaskakiwała, na początku także zawstydzała i była źródłem radości. Udział w akcji imlovinit24 wzięły udział aż 24 miasta z całego świata. Każde z nich zrealizowało wybrany i wymyślony przez siebie pomysł na pokazania tego, co McDonald robi najlepiej w ciągu każdego dnia. Mottem kampanii była radość milionów ludzi na świecie.  W Polsce ci, którym udało się zagrać znaną, reklamową melodyjkę, wygrali kupon do McDonald. Natomiast we Włoszech zorganizowano pyjama party, w Japonii powstała fotobudka, w Sydney był wielki balon, a w Wielkiej Brytanii w autobusie dała koncert dała Jessie J.

W Polsce za kreację i produkcję odpowiadała agencja DDB&tribal. Planowaniem i zakup mediów zajął się dom mediowy Macroscope OMD, a działaniem w zakresie zintegrowanej komunikacji w mediach przygotowała i przeprowadziła agencja 24/7 Communication.

Z której z atrakcji chcielibyście skorzystacie? Nam jednak najbardziej spodobał się polski ambient. 



Agencja: DDB&tribal, Macroscope OMD, 24/7 Communication.     Marka: McDonald
Źródło: mcdonalds.pl     Kraj: Polska,    
Autor:
3
0
790

Średnia ocena:5
Suma ocen: 3


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.