Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 24.02.2015
Kategoria: non-commercial ambient media
2
0
1202



Blood art-ery

Niecodzienna promocja krwodawstwa.
NHS Blood and Transplant (NHSBT) przeprowadziło świetną kampanię z zakresu guerilla marketingu. Na ulice wyszło kilkoro kobiet i mężczyzn, którzy mieli wyrysowany na sobie układ krwionośny oraz grupy krwi. Promowali oni piękny akt krwiodawstwa, ponieważ każdego dnia wielu ludzi potrzebuje transfuzji, która może uratować im życie.
Świetna kampania zwracająca uwagę na problem brakującego zapasu rzadkich grup krwi.


Marka: NHS Blood and Transplant (NHSBT)
Źródło: youtube.com     Kraj: Wielka Brytania    
Autor:
2
0
1202

Średnia ocena:5
Suma ocen: 2


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.