Interactive Charity Billboard
Dziś za wszystko zapłacisz kartą MasterCard.
Każdorazowe przeciągnięcie kartą przez środek billboardu powodowało ściągnięcie z konta ofiarodawcy 2Euro. Jednocześnie pokazano czego owe 2Euro dokonało - pomogło nakarmić jakąś rodzinę w Peru, czy też uwolnić filipińskie dziecko z niewoli.
Grafika zastosowana w zaawansowanym technologicznie billboardzie naprawdę robi wrażenie. Jestem zachwycona zarówno samym pomysłem ambientowej kampanii, jak również sposobem jej wykonania. Brawo!
Misereor, organizacja walcząca z ubóstwem i niesprawiedliwością, sprawdziła jaki procent płatności w Europie wykonywanych jest za pomocą karty płatniczej. Otóż jest to aż 40%, czyli wielu ludzi nie nosi przy sobie gotówki. A że jak wiadomo - potrzeba matką wynalazków - organizacja Misereor wraz z agencją reklamową stworzyła interaktywny billboard, który akceptował dotacje na cele charytatywne uiszczane za pomocą karty płatniczej.
Agencja:
Misereor Marka:
Kolle Rebbe GmbH.
Źródło:
youtube.com Kraj:
Niemcy
Autor:
Ambientising.pl
2
0
1192
Średnia ocena:5
Suma ocen: 2
Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane