Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 12.01.2015
Kategoria: company ambient media
0
0
979



Kleenex share care

Czy ludzie troszczą się o nieznajomych?
Miliony ludzi na całym świecie mijają się na ulicach, właściwie nie zauważając się nawzajem. A gdyby tak okazać sobie wzajemnie trochę troski? Mały gest potrafi zdziałać cuda :)
Firma Kimberly Clark, właściciel marki Keenex produkującej chusteczki higieniczne, postanowiła sprawdzić, czy ludzie potrafią jeszcze okazać odrobinę troski nieznajomym. Poddali ich prostemu testowi, a właściwie sprawdzili ich reakcję na kichającą panią, która pojawiała się w ich otoczeniu. Efekt - żaden.
Jednak firma Kimberly Clark nie poddawała się - rozdała przechodniom dwupaki chusteczek higienicznych i powtórzyła akcję. Tym razem testowani zdali egzamin - okazało się, że wystarczy im nieco pomóc, dać właściwy rekwizyt, a już wiedzieli co z nim zrobić :)


Agencja: Geometry Global Canada, Ogilvy & Mather, Mindshare, Ketchum     Marka: Kimberly Clark
Źródło: youtube.com     Kraj: Kanada    
Autor:
0
0
979

Średnia ocena:3
Suma ocen: 0


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.