Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 31.10.2014
Kategoria: moto ambient media
0
0
714



Hyundai Brilliant Interactive Art 2014

Hyundai Motor Company fascynuje nowojorczyków wyjątkową kampanią billboardową na Times Square!

Hyundai Motor Company wprowadza na rynek nową interaktywną kampanię billboardową zatytułowaną 'Hyundai Brilliant Interactive Art'. Wykorzystuje ona dwukierunkową interaktywną komunikacę by dotrzeć do docelowych grup turystów i pieszych zgromadzonych wokół billboardów Times Square na Manhattanie.

Ten interaktywny billboard jest kontynuacją akcji Hyundai “Brilliant Image Show”, która trwa już od 2012.



Agencja: Postvisual     Marka: Hyundai
Źródło: prnewswire.com     Kraj: Stany Zjednoczne    
Autor:
0
0
714

Średnia ocena:3
Suma ocen: 0


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.