Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 19.08.2014
Kategoria: moto ambient media
3
0
791



MINI: Royal wedding

Ślub w partyzanckim wydaniu.

Ślub Williama i Kate był prawdziwym wydarzeniem. Tak dużym, że właściwie ciężko znaleźć osobę, która chociażby nie słyszała o nim choćby jednej wzmianki. Nic więc dziwnego, że wiele marek postanowiło wykorzystać ten fakt. Mattel wypuścił wyjątkowe wersje Barbie i Kena, swoją wersję viralowego video stworzyło również T-Mobile.

Podobnie postąpiło również MINI, auto najbardziej znane z tego, że jest małe, a także że potrafi wykorzystać ten fakt w swoich reklamach.

 

Zobacz: MINI reklamuje się przy pisuarze (kto mężczyzna ten zrozumie)

 

Zobacz: MINI jak samochodzik-zabawka

 

W tym przypadku nie jest to typowy ambient marketing, reklamujący konkretny model cabrioleta MINI, a raczej wzorcowy „guerilla marketing”. Treść reklamowa nie jest tutaj bowiem dominująca. Samo wydarzenie ma działać na zasadzie skojarzeń – każdy bowiem wie, o czyj ślub chodzi w tym przypadku, a MINI pokazuje dodatkowo, że ma „jaja”, a dodatkowo nieźle się pozycjonuje. Royal wedding = Royal Car. Nie wierzycie? Zapytajcie dowolnego mieszkańca Zurychu, jakim autem William i Kate jechali do ślubu ;-)  

O czymś jednak zapomnieli. Otóż napis na grafice zapowiadającej filmik głosi: Yes, I will. MINI forever. Tymczasem, Księżna Kate ślubowała Williamowi jedynie miłość, szacunek i wsparcie w chorobie i zdrowiu, a nie posłuszeństwo. To skrócona wersja przysięgi, którą na swoim ślubie w 1981 roku wykorzystała również Księżna Diana.

Czego (być może) jeszcze nie wiedzieli?

1. Książe William nie nosi obrączki ślubnej.

2. Dzień ślubu Williama i Kate (29 kwietnia 2011) był dla Brytyjczyków dniem wolnym od pracy.

3. Kate Middleton jest wnuczką górnika. Nie pochodzi z arystokratycznej rodziny.

4. Wśród gadżetów, jakie pojawiły się na rynku przy okazji „królewskiego ślubu” znalazły się również królewskie prezerwatywy. Zostały jednak wycofane ze sprzedaży.

5. Pracownicy szyjący suknię Kate myli ręce co 30 minut. Wszystko po to, by utrzymać materiał w nieskazitelnej czystości.

6. Większość gadżetów była gotowa na lat przed ogłoszeniem daty ślubu. Wszystko po to, by z dniem jej ogłoszenia od razu wprowadzić je do sprzedaży.

Co było później? Po Royal Wedding przyszedł czas na „Royal Baby”, machina ruszyła od nowa.

...i żyli długo i szczęściwie.



Agencja: pomóż nam uzupełnić źródło     Marka: MINI
Źródło: youtube.com     Kraj: Szwajcaria    
Autor:
3
0
791

Średnia ocena:5
Suma ocen: 3


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.