Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 23.07.2014
Kategoria: non-commercial ambient media
0
1
644



Unicef: Let's make the invisible visible

Jest pewien problem...

Jest pewien problem z tego typu kampaniami. Oczywiście nie chodzi nam o tematykę. Problem jest raczej natury technicznej - otóż takoważ kreacja "działa"... dopiero po zmroku. Wiadomo - trochę broni się w dzień, bo nadal naprowadza widza na tematykę przemocy, jednak w ogóle nie łączy się z copy, które nabiera znaczenia dopiero w nocy, gdy podświetlenie tablicy jest włączone. Właśnie dlatego tego typu obrazki zazwyczaj lądują na stronach takich jak ambientising.pl - fajnie to wygląda, ale tylko w tym ujęciu. No ale...

Podobny "problem" przerostu kreatywności nad formą możemy zaobserwować również TUTAJ. Tego typu kreacje zachwycają na pierwszy rzut oka, a później żyją wiecznie na obrazkach krążących w odmętach globalnej sieci komputerowej zwanej internet.



Agencja: pomóż nam uzupełnić źródło     Marka: Unicef
Źródło: unicef.org     Kraj: Bułgaria    
Autor:
0
1
644

Średnia ocena:2.5
Suma ocen: 1


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.