Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 23.07.2014
Kategoria: food ambient media
2
0
828



Monty Python TV Special: Giant Parrot

It's definitely dead...
Najpierw wisiała do góry nogami, później uderzyła o blat, tzn. ziemię.

Jedni wiedzą o co chodzi od razu, inni "coś kojarzą". "Nie-fanom" Monty Pythona (spokojnie, nie ma się czego wstydzić) wyjaśniamy: grupa komików ponownie wróciła na scenę, by raz jeszcze zagrać swoje najlepsze skecze - wśród nich jeden z najsłynniejszych - "Dead parrot". Oto i on (jeśli czytają nas fani, z pewnością nie wzgardzą i zobaczą jeszcze tysięczny raz):

 

 

Skecz po raz pierwszy zaprezentowany został przez komików 45 lat temu. Z kolei po raz ostatni pojawił się na wizji – transmitowany jako występ na żywo - 20 lipca 2014 roku. Wyemitował go, a podobnie jak kilka innych najsłynniejszych skeczy grupy, brytyjski kanał komediowy Gold. I tu dochodzimy do ogromnej, martwej papugi „Norwegian blue” która spoczęła w Londynie, a dokładnie w Potters Fields Park, niedaleko mostu Tower Bridge.

Instalacja była okazją do promocji tego wyjątkowego wydarzenia, które ja, jako (przyznaję) „nie-fan” Monty Pythona porównać mogę raczej do występu Pink Floydów na Live8 w Londynie 2 lipca 2005 roku. Nie ulega bowiem wątpliwości, że powrót Monty Pythona na scenę to naprawdę "coś" - wydarzenie specjalne, na myśl o którym organizm każdego fana absurdu zaczyna gwałtownie wydzielać dopaminę. Innymi słowy – pełnia szczęścia.

Papuga oczywiście nie jest przypadkowa. To właśnie ten skecz wybrany został za "skecz wszechczasów" - najlepszy w dorobku grupy. Kanał Gold przeprowadził ją wśród 2000 „ultrasów” – megafanów Monty Pythona.

Ogromny model martwej papugi mierzy 15 metrów długości. Wykonany jest z włókna szklanego, a jego budowa – począwszy od klejenia, przez rzeźbienie, aż po malowanie, zajął ponad dwa miesiące intensywnej pracy. Wszystko po to, by celebrować powrót grupy na scenę, a także ich ostatni występ na O2 Arena w Londynie, transmitowany – rzecz jasna przez Gold Channel.

Jeszcze w niedzielę wiadomo było, że kanał osiągnął nowy rekord oglądalności. W planach stacji jest nie tylko emisja powtórek występu kilka tygodni z rzędu, ale także produkcja pięcioodcinkowego dokumentu o grupie Monty Python oraz wpływie, jaki ich skecze wywarły na cały komediowy świat. Emisja już tej jesieni!

 

PS.

Brytyjczycy chyba lubią wielkość. Polecamy podobną instalację, jaka pojawiła się na plaży przy okazji promocji trzeciej serii 'Gry o tron" - KLIK!



Agencja: Gold     Marka: Monty Python
Źródło: taylorherring     Kraj: Wielka Brytania    
Autor:
2
0
828

Średnia ocena:5
Suma ocen: 2


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.