Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 11.03.2014
Kategoria: non-commercial ambient media
0
0
790



Chroń swój wzrok cały rok

Do tej kampanii przyłączyły się nawet wrocławskie krasnale.
http://nowymarketing.pl/a/2307,osiecka-stary-marych-wroclawskie-krasnale-w-kampanii-edukacyjnej

Ambient podpatrzyliśmy w jednym z marketingowych serwisów. Naszą uwagę od razu przykuł ciekawy pomysł oraz notka prasowa skonstruowana w taki sposób, że nie wiedzieliśmy co tak właściwie wpisać w pole "Marka".

Klucz znajduje się na końcu opisywanego tekstu - za akcją stoi bowiem francuska firma Essilor, projektująca i produkująca soczewki kontaktowe. Firma działa na polskim rynku od 2002 roku. Ambient z okularami zrealizowała z firmą JZO - konkurentem, którego (jak dowiadujemy się z Wikipedii) zdążyła już wykupić.

Mamy więc nakreślone tło całej sprawy, możemy przejśc do rzeczy: ambiencik dotyczy ogólnopolskiej akcji, zainicjowanej przez wyżej opisane firmy, a noszacej nazwę "Chroń swój wzrok cały rok". Otóż okazuje się, że promienie UV są bardzo groźne. Tak bardzo, że właściwie nie ma przed nimi ucieczki, paskudztwo atakuje nawet w pochmurne dni. Jeśli nadal nie jesteście wystarczająco wystraszeni, polecamy stronę "zagrożenia": http://chronswojwzrok.pl/zagrozenie-uv/

A wracając do samej akcji, zastanawiam się, czy okulary były (a podejrzewam, że tak) w jakikolwiek sposób "obrandowane" - czy jeśli ciekawska osoba ściągnęła je już np. z wrocławskiego krasnala, to czy mogła się z nich dowiedzieć o samej akcji? Tak czy inaczej, fajny pomysł, który z pewnością zwrócił uwagę przechodniów. Ciekawe, ile osób chroni teraz swoje oczy za pomocą okularów Essilor? Bo chyba również poprzez ten pryzmat należy rozpatrywać skuteczność akcji?

p.s.

Sam pomysł trochę przypomina nam motyw z uśmiechającymi się pomnikami, czyli "Blend-a-med: Smiling Monuments". Sprawdźcie.



Agencja: Q&A Consulting     Marka: szukaj
Źródło: nowymarketing.pl     Kraj: Polska    
Autor:
0
0
790

Średnia ocena:3
Suma ocen: 0


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.