Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 04.02.2014
Kategoria: moto ambient media
1
0
1027



Nissan: delivery via Amazon

"jaka jest największa rzecz, jaką może dostarczyć Amazon?"

Wszystko zaczęło się od wrześniowej kampanii Nissana, przeprowadzonej wspólnie z największym internetowym sklepem na świecie - Amazonem. Po raz pierwszy w historii jego klienci mogli zakupić przez internet samochód, a dokladniej nowy model Nissana Versa Note, którego cena rozpoczynała się od 16 tys. dolarów. Całość była oczywiście doskonale zaplanowana - klienci trafiali na specjalnie zaprojektowany landing page, na ktorym mogli zapoznać się z nowym modelem i dokonać zakupu.

W stworzeniu zasięgu i prawdziwego "buzzu" pomógł serwis Reddit.com. Jeden z jego użytkowników zamieścił na nim zdjęcie samochodu zapakowanego w karton, z podpisem "jaka jest największa rzecz, jaką może dostarczyć Amazon?". Sprawą szybko zainteresował się serwis AdFreak, który skontaktował się z amerykańskim oddziałem Nissana. Specjalista ds. social media i marketingu internetowego, Erich Marx, potwierdził w rozmowie z serwisem, że jeden z użytkowników Reddita faktycznie uwiecznił na zdjęciu pierwszą dostawę nowego samochodu, zakupionego na Amazonie.

Sama idea zakupu auta przez internet narodziła sie w głowach kreatywnych z trzech amerykańskich agencji: TBWA, Chiat oraz Day. Jak podaje serwis PRexamples.com, początkowo sama idea wysyłki wydawała się nie tyle śmieszna, co niemożliwa. Ostatecznie doszli oni jednak do wniosku, że tak oryginalnego pomysłu nie można porzucić. Wszyscy znają bowiem charakterystyczne, szare pudełko Amazona, w którym wysyłane są wszystkie ich produkty. 

W rozmowie z AdFreak Erich Marx przyznał, że marketing Nissana planował stworzyć specjalny film promocyjny z pakowania oraz wysyłki, a także wysłać standardową informację prasową opisującą cały pomysł. Pudełko przykuło jednak uwagę na tyle mocno, że aby zbudować prawdziwy zasięg kampanii wystarczył jeden post na Reddicie.



Agencja: TBWA\Chiat\Day     Marka: Nissan
Źródło: prexamples.com     Kraj: USA    
Autor:
1
0
1027

Średnia ocena:5
Suma ocen: 1


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.