Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 27.05.2015
Kategoria: underwear ambient media
10
2
942



Wonderbra – piersi w metrze

Dwie linie. Jedna bliższa, druga nieco dalsza. Gwarancją stabilności - tej dosłownej, jest druga linia. Dlaczego?

To, że panie nie są zbytnimi miłośniczkami teorii Newtona dotyczącej grawitacji, nie trzeba mówić. Ujarzmić tą niechęć może marka Wonderbra. Amerykański producent biustonoszy pokazał, na czym polega skuteczność jego produktu. Jak widać, wykorzystał do tego niby codzienne miejsca, ale w niecodziennym stylu. Czekające na metro panie mogły wybrać, którą linię bezpieczeństwa wybierają: klasyczną czy z napisem "Wonderbra". Jak wiadomo, ta druga gwarantowała o wiele większe zabezpieczenie niż ta pierwsza.

To nie pierwsza tego typu niestandardowa reklama Wonderbra. Marka słynie z niedosłownej formy marketingu z nutą humoru. Zobaczcie sami.



Agencja: Euro Rscg Partnership Singapore     Marka: Wonderbra
Źródło: adsoftheworld.com     Kraj: Singapur    
Autor:
10
2
942

Średnia ocena:4.68
Suma ocen: 12


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.