Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 24.11.2013
Kategoria: street ambient media
0
0
13



BBVA Foundation: The Little Guy Inside the ATM

Wypłata gotówki w bankomacie - moment, w którym naprawdę czytasz.

Akcja ambientowa miała na celu zwrócić uwagę ludzi na jeden z głównych problemów w Peru - analfabetyzmu. Okazuje się, że dotyczy on aż 7 na 10 dzieci. Aby dotrzeć do ludzi z przekazem kampanii, posłużono się bankomatami. Wypłata gotówki to jeden z momentów, gdy jesteśmy niejako "zmuszeni" do przeczytania tego, co znajduje się na ekranie.

To świetny, wręcz genialny pomysł. Przypomnijcie sobie siebie samych, wypłacających jakąś większą gotówkę - przy bankomacie zewsze towarzyszy nam maksymalne skupienie. na ekranie pojawia się jednak coś, co naprawdę ciężko przeczytać. Nagle problem analfabetyzmu zaczyna dotyczyć również nas samych. To najlepszy moment, by zwrócić czyjąś uwagę - w tym przypadku chyba się udało.



Agencja: Volver d6     Marka: BBVA Foundation
Źródło: adverblog.com     Kraj: Peru    
Autor:
0
0
13

Średnia ocena:3
Suma ocen: 0


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.