Johnny czy Johnnie?
Whisky z twarzą kobiety, czyli jak znana marka walczy z seksizmem poprzez ambient media.
Niedawno weszły w życie nowo przepisy, których zadaniem jest wyeliminowanie seksizmu, m.in. za pomocą modyfikacji etykiet czy logo. Obecna na rynku już od ponad 150 lat firma Johnnie Walker postanowiła oddać hołd paniom i zmieniła nazwę jednego ze swoich produktów. Chodzi o linię Johnnie Walker Black Label, której limitowana wersja 250 tys. butelek nazywać będzie się teraz Jane Walker.
Poza symboliczną zmianą marka zdecydowała się również przeznaczyć dolara od każdej sprzedanej butelki na organizację działające na rzecz praw kobiet. Premiera "kobiecej" butelki zaplanowana jest na 1 marca, tuż przed Międzynarodowym Dniem Kobiet, który przypada kilka dni później, czyli 8. marca.
Ponadto właściciel marki Johnnie Walker, Diageo Plc, zamierza zwiększyć reprezentację kobiet w swojej firmie. Tak też zarząd firmy już w kwietniu tego roku będzie składał się w 50 proc. z kobiet.
Marka:
Jane Walker
Autor:
Ambientising.pl
3
0
2060
Średnia ocena:5
Suma ocen: 3
Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane