Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 21.01.2018
Kategoria: mobile ambient media
1
0
64



Facebook i YouTube walczą z wyzwaniem

Giganci social media postanowili zatrzymać mobilną grę, która niosła za sobą niebezpieczne konsekwencje.
Tide Pod Challenge to kolejna gra - wyzwanie, krążąca w social media. Polega na sfilmowaniu się podczas jedzenie kapsułki do prania. Tide Pods są trujące. W ich skład wchodzi m.in. etanol, polimery i nadtlenek wodoru - substancje toksyczne. Jedzenie takich kapsułek - w najlżejszym wypadku - wywołać biegunkę czy wymioty, ale też zagrozić poważnie życiu. W ciągu dwóch tygodni do szpitala w Stanach Zjednoczonych trafiło aż 38 osób z objawami zatrucia po wzięciu udziały w Tide Pod Challenge. Sprawa stała się już na tyle poważna, że przed jedzeniem tych detergentów przestrzega nie tylko produkująca je firma Procter & Gamble jak i lekarze, ale także Amerykańska Komisja Bezpieczeństwa Dóbr Konsumpcyjnych (CPSC).
Giganci social media próbują zatrzymać szaleństwo nowego, bardzo niebezpiecznego wyzwanie internetowego i wyłapują jakiekolwiek materiały dotyczące internetowej plagi. Filmy opublikowane na Youtube z #TidePodChallenge są natychmiastowo usuwane. Oprócz tego w innych serwisach social media zostają też usuwane niebezpieczne materiały z hasztagiem #TidePodChallenge zarówno z Facebooka, jak i z Instagrama.
Pomysł na jedzenie pastylek do prania wziął się z zabawnej i jak się okazuje, pozornie niewinnego, satyrycznego artykułu, w którym dziecko zwierza się czytelnikom, jak trudno oprzeć mu się przed zjedzeniem kolorowych kapsułek marki Tide. Następstwem publikacji tekstu były żartobliwe memy, w których środek czystości stał się jednym ze składników przygotowywanych dań. I w taki sposób wówczas młodzi, pragnący sławy i internetowego poklasku użytkownicy wkroczyli do akcji, niosąc za sobą dramatyczne skutki.

 





Marka: Facebook, YouTube
Źródło: WCCO - CBS Minnesota    
Autor:
1
0
64

Średnia ocena:5
Suma ocen: 1


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.