Eksperyment, w którym student i burger stają się ofiarami przemocy
Na pewno nie raz byliście świadkami przemocy w szkole czy na podwórku. Problem ten, porusza marka... Burger King.
Mogłoby to wydawać się kuriozalne, że sieć restauracji fast food, kojarząca się zazwyczaj z beztroskim, smacznym jedzeniem, porusza tak poważne sprawy jak przemoc. Prześladowanie ze strony rówieśników jest kłopotem trudnym, ale marka znalazłą proste rozwiązanie, dzięki któremu możesz komuś pomóc. Wystarczy reakcja.
Jak widac w nagraniu z ambient media, eksperyment społeczny pokazuje, że ludzie, owszem reagują, ale czy w słusznej sprawie? Aż 95% klientów restauracji zareagowało tylko wtedy, gdy ich Whopper przybył do stolika w średnim stanie.
Marka:
Burger King
Autor:
Ambientising.pl
1
0
1126
Średnia ocena:5
Suma ocen: 1
Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane