



Pierwszy polski e-supermarket pojawił się w warszawskim metrze. Za pomocą specjalnej aplikacji, dostępnej zarówno w AppStore jaki GooglePlay, pasażerowie mogą zeskanować dowolny produkt, dodając go tym samym do koszyka. Obecnie w ofercie takiego wirtualnego supermarketu znajduje się ponad 12 tys. produktów, a ich ilość ma stopniowo rosnąć.
Pomysł może i ciekawy, ale na pewno nie nowy. Jak podaje serwis interaktywnie.com, wcześniej podobna akcję, choć na mniejszą skalę, realizowała w Poznaniu sieć marketów Piotr i Paweł. Skanując kod QR z plakatów rozwieszonych na przystankach, pasażerowie mogli dokonać zakupu, a także określić, podobnie jak w przypadku Frisco.pl, miejsce oraz dokładną godzinę doręczenia.
Taki pomysł był już równiez wykorzystany na świecie. W Korei powstał podobny, wirtualny supermarket, jednak produkty zeskanowane w takim "sklepie" trafiały do wirtualnego koszyka i po skończeniu zakupów czekały na klienta przy kasie.
Wirtualny supermarket Frisco.pl został już przetestowany przez Macieja Budzicha - Mediafuna. Jego recenzję możecie zobaczyć TUTAJ.
Agencja: pomóż nam znaleźć autora Marka: Frisco.pl
Źródło: interaktywnie.com / gazeta.pl Kraj: Polska
Autor: Ambientising.pl


Podobne ambient media
Wszystkie podobne »
Popularne tagi
Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii