Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 28.07.2017
Kategoria: non-commercial ambient media
0
0
380



Krew w czytelniku

Budżet twórców tego ambient media był bardzo niewielki. Dlatego zadaniem reklamodawców było przeprowadzić skuteczną akcję zachęcającą do oddania krwi. Jakie efekty?

Za pomocą tylko jednej reklamy prasowej agencja Publimark na zlecenie Banku Krwi w San Jose miała przeprowadzić skuteczną akcję zachęcającą do wspierania akcji krwiodawstwa. W dniu jej emisji sprzedawane dzienniki były owinięte w ulotkę nadrukiem przedstawiającym przedramię człowieka z wyraźnie zarysowanymi żyłami.

Zaciśnięta pięść i umieszczona powyżej łokcia gumka, przytrzymywała całość materiału prasowego, co miało rodzić skojarzenia z samym aktem oddawania krwi.



Agencja: Publimark     Marka: Bank Krwi
Kraj: Kostaryka    
Autor:
0
0
380

Średnia ocena:3
Suma ocen: 0


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.