Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 09.01.2017
Kategoria: shopping ambient media
2
0
347



Na tyle, ile Cię stać

Kupujesz za tyle, ile chcesz. Taki ambient powstał w elektronicznym sklepie Everlane. Wyniki akcji są zaskakujące. Ile bylibyście stanie zapłacić?
Everlane to marka, która niedawno wkroczyła na amerykański rynek mody. Zaczęła blisko 4 lata temu jako niewielki star-up, a dziś są już jedna z najpopularniejszych marek na świecie. Sklep odzieżowy występuje jedynie w formie elektronicznej. Marka tez nie inwestuje w reklamę, a fanką Everlane jest m.in. Angelina Jolie, która niegdyś uzasadniła swoja sympatie do młodego sklepu odzieżowego proekologicznym podejściem do produkcji ubrań.

Everlane tym razem także nie inwestuje żadnych środków finansowych w reklamę, a pozwala swoim klientom zapłacić za swoje produkty tyle, ile chcą. Przez 5 dni klienci mogą zapłacić za każdy produkt spośród 3 wariantów cenowych.

Sklep nie komunikował akcji poza swoją stroną internetową, ale na reakcję mediów nie trzeba było długo czekać.

– Szyjemy ubrania, które się nie starzeją. Nadajemy im współczesny sznyt, ale to modele, które równie dobrze można założyć i za 10 lat. To nie taka łatwa sprawa, ale naszym zdaniem produkcja wysokiej jakości odzieży to najlepszy sposób, dzięki któremu możemy wcielić w życie ideę zrównoważonego rozwoju – tłumaczy CEO Everlane, Michael Preysman.

Na czym polegał ambient Everlne? Przy wyborze najwyższej ceny, marka informowała, jaka jej część stanowi ich zysk, pozwalający na pokrycie kosztów pracowniczych i dalszy rozwój. W przypadku wybrania najniższej ceny, konsument dostał komunikat, że zapłaona przez niego kwota pokrywa wyłącznie koszty produkcji i przesyłki.


Wbrew pozorom klienci nierzadko wybierali wyższą cenę. Według badań wówczas, kiedy konsumenci placa za produkt mniej niż jest wart, nie czuja się z tym komfortowo. Choć z drugiej strony chęć zapłacenia więcej mogłaby wydawać się nielogiczna.



Marka: Everlane
Kraj: USA    
Autor:
2
0
347

Średnia ocena:5
Suma ocen: 2


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.