Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 15.07.2016
Kategoria: company ambient media
2
0
661



Zapytaj tatę

Dzieci są bardzo skłonne do zadawania wielu pytań. Przed sławą Internetu, ich głownym źródłem odpowiedzi byli rodzice. Gillette postanowiło w ambient media wrócić do tego.
Marka Gillette postanowiła przeprowadzić eksperyment, w którym zachęcają dzieci do rozmowy z najbliższymi, a nie z Internetem. Często Internet jest naszym głównym źródłem informacji. Pomijamy wiedzę i doświadczenie naszych krewnych.
Gillette wraz z agencją Grey zaprosili dzieci, aby dowiedzieć się, jak wygląda w ich wypadku czerpanie wiedzy z Internetu i jak wygląda to w porównaniu z zadawaniem pytania swojemu ojcu. W tym błyskotliwym ambiencie dowiadujemy się, że czasami łatwiej jest poprosić kogoś bliskiego o pomoc, niż wyszukiwarkę.
Ambient postał z okazji Dnia Ojca. Jednak sprawdźcie sami, jak istotny komunikat przekazuje producent maszynek do golenia - nie tylko na jeden dzień w roku.


Agencja: Grey     Marka: Gillette
Kraj: USA    
Autor:
2
0
661

Średnia ocena:5
Suma ocen: 2


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.