Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 31.05.2016
Kategoria: food ambient media
1
0
1380



Warzywniak na kółkach

Turnip1 to główny bohater ambientu przemieszczającego się po mieście na kółkach. Wszystko to w imię dbałości, by każdy mógł zjeść coś zdrowego niezależnie od stanu swojego portfela.
Zdrowe produkty często są za drogie dla przeciętnego klienta, dlatego konsument wybiera nieco tańszy jego odpowiednik np. z sieciówki. W trosce o to, by każdy miał dostęp do niepodrobionego, świeżego pożywienia, po amerykańskim St. Louis przemieszcza się Metro Market - spożywczak na kółkach. Mobilny sklep spożywczy dowozi zdrowe jedzenie od lokalnych rolników po niższych cenach, by wszyscy mieli dostęp od zdrowego jedzenia. Na pomysł wpadło trzech przyjaciół: Jeremy Goss, Colin Dowling i Tej Azada. Autobus dostali od miasta.
Turnip1, czyli sklep na kółkach, pojawia się w rożnych regionach miasta: na korporacyjnych parkingach, ale i w biedniejszych dzielnicach. Obsługiwany jest przez wolontariuszy i utrzymywany jest z dotacji i darowizn. Oprócz tego, sporą częścią dochodu stanowią środki ze sprzedaży produktów pracownikom korporacji. Ci muszą wykupić kartę klienta wartą 150 dolarów, co daje m.in. przywilej zrobienia zakupów żywności po znacznie niższych cenach. W sklepie mogą zrobić zakupy także osoby bez karty, jednak towar zostanie im sprzedany za nieco wyższą kwotę.
Wynika to z tego, że sklep na kółkach stosuje przesuwaną skalę cen. Dzięki temu zyski z korporacyjnych parkingów równoważą wydatki za żywność, sprzedawanej w biedniejszych dzielnicach.
Najbiedniejsi klienci dostają kartę klienta za darmo. W ten sposób Metro Market wspiera lokalnych rolników, ale i biedniejszą społeczność. Oprócz tego rozwija się współpraca sklepu z korporacjami, wspomagających go finansowo, ale i w działaniach edukacyjnych związanych z promowaniem zdrowej żywności.

 

 



Marka: Metro Market
Źródło: www.huffingtonpost.com     Kraj: USA    
Autor:
1
0
1380

Średnia ocena:5
Suma ocen: 1


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.