Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. W każdej chwili możesz zablokować cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Poleć ambient znajomemu
Kategoria
Czas dodania
Sortowanie
Newsletter

5 najlepszych ambientów każdego tygodnia - zapisz się!




Dodano: 11.05.2016
Kategoria: food ambient media
4
0
679



Tak dobre, że palce lizać

Palce lizać! Teraz tę metaforę dosłownie potraktowało KFC, prezentując swój ambient media dwa smaczne lakiery do paznokci.
Dla wielu może brzmieć to absurdalnie. Marka KFC zaprezentowała dwa nowe lakiery do paznokci. Produkt wygląda dokładnie tak samo, jak tradycyjny lakier do paznokci. Daje też taki sam efekt. Różni się jedynie smakiem. Na pomysł wpadła agencja Ogilvy & Mather we współpracy z technologami żywieniami z McCormick. McCormick dostarcza słynną, sekretną mieszankę 11 ziół przypraw używanych do przygotowania potraw.
Ambient jest częścią nowej kampanii hongkońskiego oddziału KFC. Hasło przewodnią akcji to "Finger Licking Good" [red. Tak dobre, że palce lizać]. Niestety na nowość KFC miłośnicy marki będą musieli poczekać. Jak na razie jadalne lakiery do paznokci nie są dostępne w powszechnej sprzedaży.


Agencja: Ogilvy & Mather     Marka: KFC
Kraj: Hongkong    
Autor:
4
0
679

Średnia ocena:5
Suma ocen: 4


LOSOWY AMBIENT MEDIA NASTĘPNY AMBIENT MEDIA



Dodaj komentarz:
Pola oznaczone * są wymagane


Zamieszczone powyżej wpisy są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zobacz regulamin komentowania i dodawania opinii.

Dodane komentarze:
Nie ma jeszcze komentarzy tego ambientu. Dodaj go jako pierwszy.



Podobne ambient media


Wszystkie podobne »



Popularne tagi



Zobacz najczęściej oglądane w tej kategorii
Dodaj ambient
Twórz z nami serwis Ambientising.pl Podziel się z czytelnikami ciekawym przykładem reklamy ambientowej.
DODAJ AMBIENT
Newsletter
Zapisując się otrzymasz co tydzień 5 najlepiej ocenianych ambientów minionego tygodnia. Bądź na bieżąco z reklamą ambientową.